genel blogger blogger temaa-lar SEO oyun

Sponsor

20 Erkek Muhabbet Kuşu Yuvadan Çıkmıyor





Muhabbet kuşları ile ilgili merak edilenlerden bir tanesi de bu sorudur. Genellikle dişi muhabbet kuşları yumurta bırakacakları zaman veya yuva hazırlıklarına başladıklarında yuvada uzun zaman geçirirler.

Fakat bu durum erkek muhabbet kuşu için söz konusu olduğunda muhabbet kuşu sahipleri endişeye kapılabilmektedirler.

Erkek muhabbet kuşu eğer sürekli yuvaya giriyor ve çıkmıyorsa bunun birkaç sebebi olabilir. Eğer dişi ile birlikte yuvada vakit geçiriyorsa hiç bir sorun yok demektir. Orada geçirdiği vakitlerde dişiyi besliyor veya onunla vakit geçirmek istiyor demektir.

Diğer bir sebep ise ilgisizliktir. Eğer kuşunuz ilgisiz kaldıysa veya strese girdiyse bu yola başvurabilir. Kuşunuz için kafesine ilgi çekiçi nesneler takabilir ve eğer elinize alışıksa elinizle bir kaç kez dışarıya çıkarıp onunla oyunlar oynayabilirsiniz. Gördüğü ilgi sonucunda değişimler görülebilir.




Yorum

20 Adet Yorum Yapıldı "Erkek Muhabbet Kuşu Yuvadan Çıkmıyor"

Hasan dedi ki...

Hocam merhaba, muhabbet kuslarimi bir türlü anlayamadım dişi erkeğe yanaşıyor erkek sürekli kaçıyor ondan ama bazende erkek geviş getirip disiye veriyor ve disi surekli yuvaya girip cikiyor erkekte uuvanin onuda bekliyor yani kısacası bu erkeğin bununla ciftlesmeye niyeti yok gibi çünkü dişi bazen kovuyor ve gagaliyor ama bazende öpüp koklasiyorlar anlamadım gitti


23 Şubat 2016 02:45
Unknown dedi ki...

acil yardım istiyorum lütfen.benim kuşlarımın bu 3ncü kuluçkaları ilk 2sinde yumurtalarını yediler şimdi yine yumurta var dişi kuluçkada yuvalıkta arada çıkıyor.2gündür dikkatimi çekiyor erkek muhabbet kuşuda yuvalığa giriyor ve bayağı kalıyor.sorum şu yumurtaları yiyen erkek kuşmuydu.erkeği ayırayımmı?şimdiden tşkkrler..


3 Mart 2016 19:06
Unknown dedi ki...

leyla hanım yuvaya fazla bakmayın dişi kıskanabilir ve kırar yumurtayı ve yer... diğer arkadaşım çiftleşme sabır ister önce dişi yuvayı hazırlar 3 5 günde sonra hazır olduğunda erkekle çiftleşir ama yuvayı hazırlarkken erkek dişiyi besler


2 Mayıs 2016 10:09
Unknown dedi ki...

Kuslari sesiz bir odaya koy haftada 2 defa yem su ve temizligini yap erkegide ayirma sakin


7 Mayıs 2016 19:08
Unknown dedi ki...

Kuslari sesiz bir odaya koy haftada 2 defa yem su ve temizligini yap erkegide ayirma sakin


7 Mayıs 2016 19:08
Unknown dedi ki...

hocam benim erkek yawru taha ama yuvaya giriyor cıkmıyor dişi dışarıda geziyor bazı dışarı cıkıyo hemen kafese dönüyo yuvaya girmediği zamn kafesde duruyo dişi dışarıda geziyo hocam bunun sebei nedir neden böğle bişey yapar erkek


10 Ekim 2016 21:56
Unknown dedi ki...

Slm bnm gümüşte 15 gündür çiftleşiyor acaba na zaman yumurtlar


28 Eylül 2017 19:25
Unknown dedi ki...

SelamunAleyküm ben dün eş kuş aldım kuşları yuvalıkta getirdim dişi kuş hamile . Dünden beri ikiside yuvalıktan çıkmıyor neden ? Yemlerinide yemediler aç kaldılar acil yardım edin.


14 Ekim 2017 07:36
Unknown dedi ki...

Selamun Aleykum hayırlı akşamlar hocam bir sorum olacak benim erkek muhabbet kuşum yavruluga giriyor dişi dışarda duruyor bazen dişi erkeği çıksrttırmıyor yumurta oluyor ama kırıyorlar dışarı atıyorlar erkek muhabbet baya yabani dişi olan yaklaşık 3 yıldır bendeydi dişiden çok erkek yavrulıkta kalıyor nedendir acaba


5 Şubat 2018 23:07
Unknown dedi ki...

Selamun Aleykum hayırlı akşamlar hocam bir sorum olacak benim erkek muhabbet kuşum yavruluga giriyor dişi dışarda duruyor bazen dişi erkeği çıksrttırmıyor yumurta oluyor ama kırıyorlar dışarı atıyorlar erkek muhabbet baya yabani dişi olan yaklaşık 3 yıldır bendeydi dişiden çok erkek yavrulıkta kalıyor nedendir acaba


5 Şubat 2018 23:07
Unknown dedi ki...

Arkadaşlar benim muhabbet kuşlarım yuvadan cıkmıyorlar erkek kuşum dişinin üzerine ayağını atıyor nezaman yumurtlarlar cifte atalım bir hafta oldu


23 Haziran 2018 16:10
Unknown dedi ki...

Benim erkek kusum yuvsya giriyo yuvaya karton par calari koydum onlari kemiriyorr bu nun nedeni nrdir sizcee


24 Temmuz 2018 00:08
Unknown dedi ki...

Benim erkek kuş yuvadan çıkmıyor dışı kuş favla girmiyor üstelik dışı yumurtluyor erkek dışarı atıyor ve kırıyor


16 Ekim 2018 16:05
Unknown dedi ki...

Merhaba benim çift muhabbet kuşum var 15 gündür dişi yuvaya girdi çok tüy döküyor ne yapmam lazım yuvaya ne koymam lazım acil yardım.


31 Ekim 2019 18:09
Unknown dedi ki...

Merhaba benim çift muhabbet kuşum var 15 gündür dişi yuvaya girdi çok tüy döküyor ne yapmam lazım yuvaya ne koymam lazım acil yardım.


31 Ekim 2019 18:12
Unknown dedi ki...

Ya benim 2 tane muhabbet kuşum var 2 tanede yuvada yavru var erkek dişiyi yuvaya sokmuyor napabilirim acil yardım yumurtalar kurumadan acil yardım


21 Nisan 2020 15:45
Unknown dedi ki...

erkek muhabbet kuşu yıkadıktan çıkmıyor dışı cikiyo yuvada yumurta var 2 gün oldu çıkmadı


10 Mayıs 2020 18:32
Unknown dedi ki...

yuvaliktan çıkmıyor


10 Mayıs 2020 18:34
Unknown dedi ki...

benim kuşlarımda erkek dişiye yaklaşıyor dişi erkeğe gaga atıyor erkek arada yuvaya giriyor neden


26 Mart 2021 21:29
Unknown dedi ki...

Merhaba benim sarı renk kusum var cehresi açık mor renginde ortada biraz da mavisi var bir tanede beyaz mavi kusum var onunda cehresi açık mor sürekli öpusup mavi olan yuvaya giriyor ikisi erkek diye biliyorum fakat sizce biri dışı olabilir mi yoksa normal mı böyle olmaları.?


24 Aralık 2021 20:28

Yorum Gönder

 
Yukarı ÇıkCopyright © 2013 | Kaynak Göstermeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Matematik