genel blogger blogger temaa-lar SEO oyun

Sponsor

5 Muhabbet Kuşundaki Mantar İnsana Bulaşır mı?





SoruKuşumun gagasında mantar var.  Kuşum ağzımdan yemek yemeyi çok seviyor. Bazen ağzımdan yiyecek veriyorum. Acaba mantar bana da bulaşır mı?

Cevap: Tıbbı olarak da kesin olarak açıklama yapılmıştır ki muhabbet kuşundaki mantar insana bulaşmaz. İstediğiniz şekilde kuşunuzla ilgilenmeye devam edebilirsiniz. En kötü ihtimalle bağışıklık sistemi olarak adlandırılan immune sisteminiz çökmüş durumda ise mantarlı kuşunuza ağzınızla yiyecek vermenizden dolayı dudağınızda uçuk çıkabilir. Fakat sağlıklı bir insana kuştaki mantarın bulaşması söz konusu değildir.




Yorum

5 Adet Yorum Yapıldı "Muhabbet Kuşundaki Mantar İnsana Bulaşır mı?"

Unknown dedi ki...

s.a kuşumnun başında mantar çıktı tuylerı dokuluyor bende kıremı var surmesı zorluyor başak bı ilac varmı yardım edım


10 Haziran 2016 01:18
Unknown dedi ki...

Sultan papağanımin gagasında mantar var bana bulaşır mi ve muhabetbet kusuma da gaga atti onada bulasirmi


4 Mart 2019 21:51
Unknown dedi ki...

Size bulaşmaz kuşunuza kesinlikle bulaşır hemen onları ayırın


30 Aralık 2020 18:05
Unknown dedi ki...

Muhabbet kusunun qaqasinda mantar var bize veya cocuga kecermi


18 Ocak 2021 07:12
Unknown dedi ki...

Çok dikkatli olun kuşumdaki mantar bana bulaştı boğazımda mantar oluşumu var


2 Şubat 2022 02:25

Yorum Gönder

 
Yukarı ÇıkCopyright © 2013 | Kaynak Göstermeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Matematik