genel blogger blogger temaa-lar SEO oyun

Sponsor

10 Muhabbet Kuşunun Kuyruğu Düştü





Muhabbet kuşlarında kuyruk düşmesi sıkça görülen ve problem olabilir endişesiyle muhabbet kuşu sahiplerini endişelendiren bir durumdur.

Tedbiri elden bırakmamak şartıyla kuyruk düşmesi olağan bir durumdur. Kuşlar zaman zaman özellikle yavruluk dönemlerinde kuyruklarını kaybetmektedirler. Bir süre uçma ve hareket kabiliyetlerini etkilese de yeni kuyruk zaman içinde yeniden çıkacaktır.

Zaman zaman da kuyruk düşmesinin yetişkin dişi kuşlar için yumurta işareti olarak yorumlanır.

Kuşunuzun kuyruğu düştüyse yapacağınız şey kuyruk ucu ve kuyruğun koptuğu bölgeyi incelemeniz. Eğer kan, akıntı vb. bir durum yoksa telaşa kapılacak bir şey yok demektir.Kuyruk zamanla kendini yenileyecektir.

Bu konu hakkında soru sormak için aşağıdaki yorum bölümünü kullanabilirsiniz.




Yorum

10 Adet Yorum Yapıldı "Muhabbet Kuşunun Kuyruğu Düştü"

Unknown dedi ki...

Hocam merhabalar iyi akşamlar dilerim . Benim dünyalar tatlısı, büyüğüyle küçüğüyle hepimizin neşesi bir muhabbet kuşum var. İki oldu tüy döküyor. Geçen gün kuyruğundan iki tüy döktü. Kıyamıyorum elime alıp kuyruk bölümünü kontrol etmeye. Cap canlı cici kuşum. Uçmasında sıkıntı yok. Ayrıca sık sık kendini kaşıdığına şahit oluyoruz ev ahalasi olarak.bu konuda neler önerirsiniz ? Merakla cevap bekleyeceğim siz değerli hocalarımdan. Tekrar iyi akşamlar dilerim. Teşekkür ederim


3 Şubat 2016 17:49
Unknown dedi ki...

2 kuyruğu düştü vede çok fazla kan kaybetti ne yapmalıyız (ACİL)


29 Mayıs 2016 07:59
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merabalar benim muhabbet kuşum 2 tane kuyruk tuğu döktü ve ben çok endişelendim sağlığında bi problem gözükmüyor ama kuyruk tüğünü döküyor bana bi yardımcı olun erkek muhabbet kuşum var


26 Şubat 2017 22:45
Anonim dedi ki...

Bilgilendirme için gerçekten teşekkür ederim. Endişemi dindirdiniz. Ancak izniniz olursa, ufak bir sorum daha olacak. Kuyruğunun ve tüylerinin sağlığı için özellikle vermemiz gereken bir besin var mıdır kuşlara? Kuyrugun tekrar çıkması için?


14 Eylül 2017 15:23
Unknown dedi ki...

Merhabalar kuşumun kuyrugu birden düştü yada kırıldı ve az bir şeyde olsa kanadi her hangi gibi bir sıkıntı olurmu


27 Ocak 2018 13:27
Unknown dedi ki...

Durmadan kuyruğu dökülüyor sebebi ne acaba yardımcı olabilir misiniz


28 Şubat 2021 20:46
Unknown dedi ki...

benim oğlum da bugün kuyruğunu düşürdü baktım yerde. koştum baktım hareketlerinde uçmasında bi problem var mı ama yok gayet iyi. biraz araştırdım zaman zaman olabilir kuyruk da tüyler de kendini yeniler bilgisine ulaştım. gözünüz üstünde olsun korkulacak bi şey olduğunu düşünmüyorum


23 Mart 2021 23:32
Unknown dedi ki...

B vitamini vermen lazım


27 Mayıs 2021 17:10
Unknown dedi ki...

Merhaba benim kuşumun 3 kere kuyruğu koptu(5-6 aylık bir kuş) ilk düşmede sıkıntı olmadı ama 2. Ve 3.düşmede kopan kuyrukların sadece ucunda kan vardı ve sonuncusunda kuyruk kırılmış gibi kanlar dağılmıştı sadece kopan kuyrukta var kan ama kuşun herhangi bir yerinde yok bir hastalığı olabilir mi acaba


22 Ağustos 2021 21:55

Yorum Gönder

 
Yukarı ÇıkCopyright © 2013 | Kaynak Göstermeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Matematik