genel blogger blogger temaa-lar SEO oyun

Sponsor

1 Muhabbet Kuşu Eş Tutma ve Yavrulatma Nasıl Yapılır?



Muhabbet kuşlarından yavru alabilmek için öncelikle kuşlarınızın sağlıklı ve üremeye hazır olmalıdır. Kuşlarınız sağlıklı ve hazır değilse yavru almanız mümkün değildir.



Muhabbet kuşları seçici kuşlar olduğundan dişi ve erkeği yanyana koymak eş oldukları anlamına gelmez ve bu yöntem büyük olasılıkla başarısızlıkla sonuçlanacaktır. 

Hazır ve sağlıklı olan kuşlardan verim alabilmek için aşağıdaki uygulamaları yaptığınızda %90 %95 sonuç alacaksınız.

ÖNCE DİŞİ VE ERKEĞİ AYIRIYORUZ 

Ayırdıktan sonra yemlerini sularını veriyoruz ve aşağıdaki listeyi aralıklarla yediriyoruz. Bu süreç iki hafta devam edecek.

Bir Kuşa

1-Beyaz Susam(1 Çay Kaşığı)
2-Haşhaş (Yarım Çay Kaşığı
3-Nijer (Yarım Çay Kaşığı)
4.İrmik Unu (1 Çay Kaşığı)



2 Haftanın en önemli noktaya geleceğiz. Kuşların bir araya getirilmesi. Kuşları tekrar birleştireceğimizde dişiyi alıp erkeğin yanına koyacağız. Kesinlikle erkeği dişinin kafesine koymamalısınız.

Bol yavrular.




Yorum

1 Adet Yorum Yapıldı "Muhabbet Kuşu Eş Tutma ve Yavrulatma Nasıl Yapılır?"

Unknown dedi ki...

bunlari hem dişi hem erkek içinde uygulucakmiyiz bu bahsettiginiz mamayı ?ben 1 ay ayrı tuttum normal yemleri biskuvi mamasi nijer vs verdim e vitamini aldim verdim erkek niyeti var dişiye kusuyor ama 10 dk kusuosa 11. dkka dişi kekio kovaliyor..


11 Mayıs 2016 21:34

Yorum Gönder

 
Yukarı ÇıkCopyright © 2013 | Kaynak Göstermeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Matematik